Forum www.zamojskiots.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wiekszy Online

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.zamojskiots.pl Strona Główna -> Sprawy dotyczące OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dark Angel
Użytkownik



Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:15, 22 Gru 2012 Temat postu: Wiekszy Online

Witam.
Tak wiec jak w temacie, aby zwiększyć online mam kilka propozycji
możecie się na nie zgodzić lub nie, w końcu to tylko propozycje:

1.Zmiana mapy:
•;a przynajmniej temple. Sądzę, że jak gracze zobaczą innych graczy to też będą chętniej grać chodzi mi o to, żeby nie było tego podstawowego miasta bo po co one skoro i tak na 1 lvlu można się z niego teleportować?
•dodanie do temple teleportu na: trainery i depo ponieważ ludzi to naprawdę drażni jak muszą dochodzić na te trainy z low lvlem a u was zaczyna się od 1, a nie 8 więc to już w ogóle jest denerwujące
•kolejnym błędem jest drugie miasto, które jest zbyt skomplikowane tzn. jest w nim za dużo schodów przejść itd., żeby graczom się miło i przyjemnie grało
wszystko powinno być miłe i przyjemne dla oka czyt.: Temple, Depo, NPCki w określonym miejscu tak jak ma to miejsce na Evo czyli blisko siebie. Nie mówię, żebyście wzięli mapkę od evo tylko, żeby zmienić to miasto, na jeden poziom przy temple jakaś kratka z rotwormami/ratami itp. żeby ludzie mieli łatwy dostęp w Temple Teleport: do Trainerów, Depo, NPC bo domyślam się, że na expowiska nie chcesz.

2.Gracze:
•żeby gracze mogli w miarę szybko wbić jakoś ten m lvl to zrobić tak, żeby nie kończyły się MP potki i HP potki ale tylko te najsłabsze i zmniejszyć im ilość przywracanego MP/HP do np. :20-30 zawsze ta potka się nie kończy można jakoś skill'ować i exp'ić na low lvlu, a później i tak trzeba kupić UHy bądź mocniejsze potki, które już bd. się kończyły, a dzięki temu trzeba bd. zbierać kasę, czyli gra nie bd. polegać tylko na biciu mobków, ale też zbieraniem itemków itp..
•dodanie jakichś kamyczków, które się nie kończa, które pozwolą skillować paladynom bo tak to jest trochę ciężko a i tak nikt nie bd. bić z nich bo bd. miały np.: Atk:1
więc i tak trzeba bd. kupować jakieś assasin stary czy coś.

Ogólnie server jest fajnie zrobiony ale jest mało ludzi i troche nudny, ponieważ nic się nie dzieje, niestety większość graczy stanowią dzieci, które
są niecierpliwe i chcą jak najszybciej wszystko mieć i zdobyć dlatego myślę, że powyższe uwagi to taki kompromis między administracja, a graczami
bo sam nie chce, żeby wszyscy w 1 dzień wbijali z 200lvl, ale żeby też można było zrobić jakieś PvP, bo OTS to OTS jakby ktoś chciał tracić czas na Expienie
to pójdzie na RL Tibie a nie na Otsach bd. tracił miesiąc na wbicie 200lvlu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raq
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:00, 22 Gru 2012 Temat postu:

Mapa jest własnej roboty wiec nikt nie będzie miał zamiaru jej zmieniać. To pierwsze miasto jest po to byś mógł w łatwy sposób zdobić lvl nie szukając po mapie słabych potworków . Z tp mógł bym się zgodzić na Trainery może do sklepów. Jeżeli przebiegniesz się po mieście z 2-3 razy to nie będzie dla Ciebie skomplikowane zapewniam Cie. Jestem za wprowadzeniem takiego itemu który regeneruje Hp np do 50 lvl więc nie ma sensu przerabiać potów, jakiś item który ułatwi skilowanie Palladynom napewno dodamy no ale trzeba poczekać. To moja opinia no ale poczekajmy na wypowiedź H@ Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raq dnia Sob 20:02, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harnas
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:00, 22 Gru 2012 Temat postu:

Dokładnie mapy nikt nie bedzie zmieniac, ale ona wciaz jest aktualizowana. No wlasnie jak napisal juz raq to pierwsze miasto jest po to by bylo wszedzie blisko. No i wlasnie jak sie komus nie podoba to moze wyjsc odrazu z niego Wink Co do tego pierwszego lvl to sie zgodze zwiekszymy go albo szybkosc poruszania sie postaci to jeszcze sie przemysli Wink O ktorym miescie mowisz? O tym glownym? Taki styl miasta nie wiem w czym ci przeszkadzaja schody. Nie rozumiem po co w temple dp do tranierow npc czy depo az tak daleko je masz od temple ze az teleporty trzeba? Dla mnie to smieszne Wink Co do skill rate i magic to myslalem juz o tym wczesniej i powiekszymy je troche. To z potionami to mi sie podoba wprowadzimy. Kamyczki tez wprowadzimy. A nad powiekszeniem exp rate to sie zastanowimy i moze na te mniejsze lvl zwiekszymy.

P.S. podoba mi sie taka inicjatywa Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Harnas dnia Sob 23:00, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Angel
Użytkownik



Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 01:29, 23 Gru 2012 Temat postu:

Exp Rate jest oky i to bardzo rozchodzi mi się najbardziej o to miasto
bo to naprawdę jest wkurwiające żeby dojść do sklepu trzeba latać po tych schodach przez te "tunele" nie można nigdzie pójść normalnie bo są bagna(zielona woda) i trzeba latać po schodach, latałem po całym mieście i do tej pory znalazłem tylko 3NPCki i depo, nie chodzi mi o cała mape ale o to miasto drugie bo pierwsze jest ok, ale to drugie co się od Edwarda leci i są te dwa raty na starcie to moim zdaniem jest troszkę popierniczone, tak jak pisałem
Cytat:
niestety większość graczy stanowią dzieci, które
są niecierpliwe i chcą jak najszybciej wszystko mieć i zdobyć

do tego przy wyjściu z miasta są jakieś pułapko-kolce po co to? żeby zabrać graczowi 30-60HP i żeby musiał się wracać i regenerować HP? i ten początek też taki dziwny moim zdaniem powinno być to zrobione na zasadzie piramidy, czyli na samym dnie najsłabsze potworki aż do najmocniejszych czyli na mapie od startu aż do mocniejszych a nie wychodzimy z miasta i mamy tarantule, wiwerny i gobliny wtf. ?! o.O Proponuje dać jakieś podziemne zejście z rotwormami, gdzieś górę z Cyclopami dalej Tarantule itd. żeby łatwo było wbić ten 50lvl i przyjemnie, bo sam w pierwszym mieście dobrze, że wbiłem na minotaurach 30lvl bo tak to nie wiem co zrobiłbym w tym drugim...


@Edit.
Puściłem reklamę servera. To napiszcie tam coś w tym temacie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmieńcie też proszę wygląd trainerów w tym drugim mieście bo jest to
drażniące dla oka zróbcie gdzieś normalnie na powierzchni z normalnymi ścianami, bo te lava walle i ta podłoga są dość wkurzające, nie wiem dlaczego, ale to odrzuca.

@Edit 2.
Nawet łepek wam napisał w tej reklamie o tej mapie Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dark Angel dnia Nie 21:32, 23 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harnas
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 09:42, 24 Gru 2012 Temat postu:

Postaramy się coś tam pozmieniać na mapie jak się uda to przed końcem roku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Angel
Użytkownik



Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 09:48, 24 Gru 2012 Temat postu:

No bo tam na tibi.net nawet łepek napisał, że mapa jest odstraszająca, też tak uważam za mało tych błyszczących elementów z 8.6 w końcu jest to nowsza versja i ma więcej możliwości, które powinniście wykorzystać :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qazi
Użytkownik



Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:09, 24 Gru 2012 Temat postu:

już trainery ładnie poprawiliście podoba mi się!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Angel
Użytkownik



Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:57, 25 Gru 2012 Temat postu:

wywalcie te piramidy i zróbcie, żeby było tam jaśniej i bd. cacy, później ściągnę sobie map edytora do Tibi 8.6 i pokaże wam jak ja bym to zrobił i ocenicie.

@Edit
Jeszcze mam taki pomysł, żeby ściany w mieście pozamieniać
z:


na:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dark Angel dnia Wto 16:58, 25 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raq
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:39, 25 Gru 2012 Temat postu:

Czemu nie ale może jakieś ciekawsze się jeszcze znajdą Smile Może tak klimatycznie zimowe ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.zamojskiots.pl Strona Główna -> Sprawy dotyczące OTS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin